امان


♥♥ردپای عشق♥♥

عاشقی بودم که به عشقم افتخار میکردم و او را بهترین و پاکترین عشق میدانستم نمی دانستم که برای تو عشق نبودم ، تنها بازیچه ای بودم که روزی از بازی با من خسته می شوی و مرا دور می اندازی.

 

این هم از یک عمر مستی کردنم،               سالها سپیده دم پرستش کردنم،

ای دلم زهر جدایی را بخور،                       چوب عمر با وفایی را بخور،

 
ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت،               خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت،

 
من که گفتم این بهار افسردنی است،         من که گفتم این پرستو رفتنی است،

 
آه عجب کاری به دستم داد دل،                  هم شکست هم شکستم داد دل...



نظرات شما عزیزان:

گمنام
ساعت4:24---13 ارديبهشت 1394
خیلی وقته ندیدمت نمیدونم مردی یا زنده ای
عشقت هم ترکت کرد بعد از من


ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت9:56---29 مرداد 1391
دعوتنامه :سلام.دوست عزیزم عید سعید فطر رو بهت تبریک میگم.یه مهمونی خودمونی تو وبم برگزار کردم که میخوام حتما حتما توش شرکت کنی چرا که همه ی لطفش به حضور شماست (درضمن مدیونی اگه نظر یادت بره )گلم مهمونی زیاد تجملی نیست به صرف چای و شیرینی هستش .البته عیدیت هم حاضره ...علاوه بر عیدی یه سورپرایز دیگه هم دارم که امیدوارم خوشحالت کنه...حتما حتما قدم رو چشم من بذار.بی صبرانه منتظرتم

هستی
ساعت12:56---26 مرداد 1391
سلام وب نازی داری به من هم سر بزن

مسلم
ساعت13:30---26 تير 1391
سلام امیدوارم که خوب باشی
بازم من اول اومدم .همیشه من بایدسراغی ازت بگیرم ،تو که از من سراغی نمی گیری اگه اینجوری باشه دیگه بهت سر نمی زنم .


پریسا
ساعت20:14---19 تير 1391
سلاااااااااام آپم خوشحال میشم بهم سر بزنی

پريسا
ساعت14:00---28 خرداد 1391
واااااي ببخشيد اين همه وقت نبودم تقصير امتحاناس
الان آپم خوشحال ميشم سر بزني


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:,ساعت 20:29 توسط دنیا| |


Design By : Susa Web Tools