♥♥ردپای عشق♥♥

عاشقی بودم که به عشقم افتخار میکردم و او را بهترین و پاکترین عشق میدانستم نمی دانستم که برای تو عشق نبودم ، تنها بازیچه ای بودم که روزی از بازی با من خسته می شوی و مرا دور می اندازی.

 

 
دیوانه را محبت ارام می کند... مرا محبت تو دیوانه می کند...
 
 
آرامتــر تكــانـش دهیــد...

مـَـرگ مَغـــزی شُــده...بــایـد زودتـــر دفــن شــود...

چیـــزی بــَرای اِهـدا هـــم نــدارد...

اِحســـاسَـــم استــــ !

تــــا همیـن دیــروز زنـده بـــود

خـــــودمــ دیـــدمــ ،

كِســـی لِهــــش كــــــرد و رَفــتـــــ..!
 

 
نمی دانم این روزها

تو دیر به دیر یادم می کنی یا من زود به زود

دلتنگت می شوم .....
 
 
تو آنجا من اینجا

همه راست می گفتند


تو کجا من کجا؟؟؟؟!!!!!

 
 
تـــــــو صـــــادقانـــه

دروغ بـــگــو

مـــن عــــاشقانـــه

کـــاری خواهم کــرد

"مـــــاه"

همیشــه پشــت ابــر بمــاند!!
 
 
مــي پــرســي " حــالــت چطــور اســت " ؟!!!

اگــر راســت بگــويــم تــو را مــي شکنــم و اگــر دروغ بگويــم خــودم را

مــن بــه شکستــن عــادت کــرده ام تــا مبــادا خنــده هــاي تــو تــرک بخــورنــد

 
خـــوبـــم ! ... مـــاننـــد هـــر روز هميشــه خـــوبـــم ! ...

گاهی آدم احتیاج داره یکی بیاد بزنه رو شونهش و بگه : هی رفـ ـیـ ـق!
 
از چیزی ناراحتی؟

اونوقت آدم برگرده:


 



نظرات شما عزیزان:

درد
ساعت19:29---16 ارديبهشت 1391
salam.2khtare khub mage man chi goftam k u fosh dadid.

موج دریا
ساعت14:44---16 ارديبهشت 1391
سلام دنیا جونم خوبی؟
خیلی قشنگ بودانگار یطورای حرف دل خیلیاس که روان و ساده نوشتی
مرسی از پستت عزیزم


fati
ساعت11:22---16 ارديبهشت 1391
salam golam alie fadat

ساریسا
ساعت9:44---16 ارديبهشت 1391
___‡8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡

پسرتنها
ساعت13:00---15 ارديبهشت 1391
ازاینکه سرمیزنی ممنونم
ازمطالبت معلومه توهم هم درد خودمی
دوست دارم باهم تبادل مطلب کنیم


خط خطی های عاشقانه
ساعت10:05---15 ارديبهشت 1391
معلمم گفت الف ، گفتم او ، گفت ب ، گفتم با او ، گفت پ ، گفتم پیش او ، گفت ج ، خواستم بگویم جدایی ، گفت نگو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 14:31 توسط دنیا| |


Design By : Susa Web Tools